Nog 8 dagen..

19 november 2017 - Maasland, Nederland

Lieve familie en vrienden,

Nog 8 dagen en dan begint mijn avontuur. Dan vlieg ik 's avonds richting Sydney!!

Een paar weken geleden besloot ik om een ticket te boeken en nu is het bijna zover. Ik kan niet wachten, het aftellen is nu echt begonnen. Het ene moment heb ik er onwijs veel zin in, maar het andere moment vind ik het toch wel erg spannend. Ik ga tenslotte alleen naar de andere kant van de wereld.

Na aardig wat tips van vrienden en familie die er al zijn geweest ben ik goed op weg met de voorbereidingen. Deze week ga ik de laatste spullen inkopen en mij nog verder verdiepen in de route en plaatsen die ik graag wil zien.

Het plan voor nu is:

Maandagavond 27 november vlieg ik met Quantas en Emirates via Dubai naar Sydney. Daar kom ik woensdag de 29ste aan. Ik blijf dan twee nachten in Sydney en vlieg dan door naar Cairns. Binnen drie weken zal ik vanuit Cairns terug reizen naar Sydney. Natuurlijk mogen Fraser Island en Whitsundays niet ontbreken in deze route. Dit wordt wel een enthousiaste route qua tijdslijn, maar ik wil zoveel mogelijk proberen te zien in 11 weken. Op 23 december zal ik terug zijn in Sydney en daar zal ik tot en met 2 januari blijven. Kerst en Oud en Nieuw vier ik daar. 2 januari wil ik richting Nieuw Zeeland vliegen. Dit is mijn plan in hoofdlijnen tot nu toe. Hoe en wat verder zal ingevuld worden als ik daar ben.

Via deze blog zal ik jullie zo nu en dan op de hoogte houden. Wanneer ik tijd heb zal ik een bericht plaatsen.

Voor nu, de laatste voorbereidingen zijn in volle gang..

Tot de volgende blog!

Liefs,

Elise

1. Leo:
    19 november 2017
    Het schiet inderdaad al op. Aftellen is nu echt begonnen. Planning ziet er super uit. Ga ervan genieten en hoop dat je echt een top reis gaat krijgen. Liefs ❤️😘
  2. Klazien:
    19 november 2017
    Inderdaad.. gaat nu opeens heel hard .. jeetje 8 dagen... hoop dat je er volop van gaat genieten. Ben benieuwd naar je reisverslagen
  3. Ben:
    Ananas
    Ik ga je volgen hoor.
  4. Irma:
    19 november 2017
    Tips voor Sydney: opera house bekijken en boottrip maken om de skyline te zien!
  5. Cheryl:
    19 november 2017
    Jeeeeej super fijn je toch een blog gaat bijhouden. Nog heel even wachten maar dit wordt het mooiste avontuur van je leven. Ik ben nu al super trots op je! ❤
  6. Dennis:
    19 november 2017
    Jeetje alleen het reisschena vind ik al spannend. Hee veel plezier en we gaan je zeker volgen. Groetsels Dennis, Alex, Bente en Maite
  7. Lindsay:
    Zo gaaf meis!!
  8. Trudymulders:
    19 november 2017
    SPANNEND Lieve Elise ga heel erg genieten pas goed op jezelf en een grandioze tijd ..dikke kuss Sjaak en Trudy Mulders
  9. Margriet:
    19 november 2017
    De planning ziet er geweldig uit. Geniet van alles wat op je pad zal komen. Dikke kis van Leen en van mij.
  10. Appie:
    Doe eens gek!
    Haal alles uit dit leven want er is geen volgende leven. Tenminste het is nog niet wetenschappelijk bewezen dat er nog leven is na deze.
    Remember safety first
  11. Rinus Hoogenboezem:
    19 november 2017
    ik had het al gezegd, maar bij deze nig een keer:
    Ben stik jaloers, maar gun het je van harte z'n "once in a lifetime" avontuur
    Gelukkig kunnen we een stukje meegenieten via jouw blog
  12. Niki Troost:
    Go elise Go!!!!

Im following! Ennuh.... kijk maar niet in je koffer tot je er bent ok? :P
  13. Yvonne Wilkins:
    19 november 2017
    Take lots of pictures and enjoy your journey
  14. Corrinne:
    20 november 2017
    Go for it girl!!! Inderdaad met de boot in Sydney! En over de Brug lopen. Sydney is super! Ennuh mijn zwager is vaak in Sydney dus als er iets is, laat het weten dan kan hij je helpen!! Mijn zus zit in Melbourne! Heel veel plezier😘😘
  15. Riender:
    21 november 2017
    je hebt vast al talloze tips , maar hier toch nog een enkele :
    Three Sisters gebergte
    Blue Mountains
    Culinair : Doyle's Fishermans Wharf in Whatsons Bay ( Sydney ) moet je met een boot naar toe .
    De eetstallen met de "All you can eat plate" in diverse maten $ 5 / $ 7,50 / $ 10 etc . 1 voorwaarde , het mag niet van je bord vallen .
    Kangoeroe farm waar ze nog "wild" zijn , sort safari park

ENJOY , I'll follow ( the Blog that is :) :) )
  16. Rikkie 😜:
    27 november 2017
    Howdy mate,

Vandaag is de grote dag !!! Heel veel plezier en veel veilige kilometers.
    We zien je ontdekkingen en ervaringen graag in je blog verschijnen.

Doe de groeten aan de skippies en laat de wallabies maar daar. ;)
  17. Vanessa:
    27 november 2017
    Nog een paar uurtjes dan begint je groot avontuur . Geniet ervan Elisje en doe voorzichtig 😘