De eerste dagen

1 december 2017 - Sydney Airport, Australië

Lieve familie en vrienden,

Ten eerste wil ik jullie bedanken voor alle leuke reacties en dat jullie mijn verhalen willen lezen, hoe tof is dat!

Jawel, ik ben veilig aangekomen in Sydney. De eerste vlucht met Emirates was onwijs goed verzorgd en wat een groot vliegtuig. Ik zat alleen op een rij van drie. De vlucht Dubai Sydney met Qantas was erg lang, maar ook prima te doen. Hier zat ik samen met iemand op een rij van 3.

Dag 1

Na aankomst op Sydney ben ik met de metro naar het hostel gegaan. Toen ik binnenstapte begon het te regenen. Dan denk je wel hmm ben ik hiervoor naar de andere kant van de wereld gevlogen? De douane zag er trouwens hetzelfde uit als border security haha en ik mocht gewoon doorlopen.

Na een douche te hebben genomen in het hostel, mocht ik gelukkig gelijk mijn kamer op. Daar ontmoette ik een Braziliaanse dame Paola die een weekje aan haar zakenreis heeft geplakt en een Duitse dame. Die dag werd er vanuit het hostel een beach walk georganiseerd met o.a. Bondi. Ben gelijk meegegaan en uiteindelijk werd het 30 graden blauwe lucht, zon en natuurlijk gelijk een duik in de zee genomen. En toen schoot het me wel even te binnen: hier ben ik dan, laat het avontuur beginnen! En dacht dan doe ik het gelijk goed, dus naar een uurtje free wine cheese en crackers gegaan in het hostel. Kennismaking met goon (bah), maar het is te doen. Toen door met een groepje naar de bar onder het hostel en heerlijk gedanst. 7 uurtjes geslapen en klaar wakker helaas (had gehoopt op iets langer).

Dag 2

De tweede dag ben ik samen met mijn roomie Raveena (komt uit India en studeert in Melbourne) de stad ingegaan. We hebben sightseeing gedaan met 30 graden haha. Zie de foto’s, spreekt verder voor zich. Daarna heeft onze andere roomie Dorien (Nederlandse die op 5 december als chef aan de slag gaat in Sydney) bloemkool gekookt. Ze wilden nog op stap gaan, maar ik ben naar bed gegaan en heb ongeveer 10 uur geslapen.

Dag 3

Zometeen ga ik richting het vliegveld en ik vlieg ik richting Cairns. Daar zal mijn oostkust avontuur beginnen.

Tot de volgende blog!

Liefs,

Elise

1. Riender:
    1 december 2017
    Woow , tof . Daar doe je het voor , omgeving / weer en leuke mensen ontmoeten .
    Ik ga nu ff ramen krabben :( :( . Keep on living the dream . Have fun
  2. Niki Troost:
    1 december 2017
    Jij neemt dat niet in je koffer kijken wel heel letterlijk! Haal me er is uit!

2hele dagen en dan eigenlijk toch alweer zoveel gedaan! Super tof elise!

Ik kijk uit naar je volgende verslagje ^^

Ik ga lekker met zaytje naar Sinterklaas, maar zoals Riender inderdaad al zegt.."eerst de ramen krabben" blugh! 😂
  3. Margriet:
    1 december 2017
    Geweldig, gelijk allerlei leuke mensen ontmoet. Mooie foto's en een heerlijke temperatuur. Hier ga ik zo de auto ruiten krabben. ik ben benieuwd naar alle verhalen. Grts xxxxx
  4. Ilonka:
    Heel tof! Geniet ervan en nog veel meer foto’s maken hoor! 😁 😘
  5. Stephanie:
    1 december 2017
    Jaa!! Je hebt de beachwalk gedaan, superleuk! Dat besefmoment is ook zo heerlijk. Enjoy the Eastcoast! xx
  6. Fred en Bep:
    1 december 2017
    Fijn dat de reis goeds verlopen en goed bent aangekomen. We zijn erg benieuwd naar je verdere avontuur.
  7. Lindsay:
    1 december 2017
    Heerlijk verhaal! Je avontuur begint gelijk super goed!
    Je bent helemaal in de flow ✌🏻
    Enjoy lieverd, kijk uit naar je volgende story..!
    Liefs Lindsay...
  8. TANTE COR.:
    1 december 2017
    Elise fijn dat de reis zo goed verlopen is.Geniet er van.En het ziet er tof uit.
  9. Ben:
    Hoi Ananas
    Leuk verslag en mooie foto's ben wel een beetje jaloers op je,maar geniet maar je leefd maar een keer.

Benniben.
  10. Cheryl:
    Toppertje! Zo trots op je. Genieten van het avontuur. Dikke kus
  11. Debora:
    3 december 2017
    Super Elise, en dat je al zoveel mensen hebt ontmoet. Super stoer en genieten maar