Cairns 1 t/m 5 december

5 december 2017 - Cairns, Australië

Ik ben geen blog expert haha, dus hopelijk vinden jullie het leuk en worden mijn verhalen niet te langdradig.

Mensen zeggen dat Australiers zo aardig zijn. En dat klopt naar mijn idee ook. Zo wilden we een selfie maken en liep iemsnd langs met hardlopen en gilde of ze een foto van ons samen moest maken? Ik was een beetje overdonderd en gilde nee bedankt blijf rennen! Toen ik in Sydney in de metro stapte en samen met mn roomie tegenover elkaar ging zitten vroeg een vrouw of we naast elkaar wilden zitten? Ik zei nee hoor, maar bedankt en de vrouw begon een heel gesprek. Het kan zijn door mijn reisstemming, maar het is toch fantastisch!

De vlucht richting Cairns zat vol met Rednecks cricket spelers en Sydney Kings basketballers. Sommigen raakten net het plafond van het vliegtuig niet, maar heb mn ogen uitgekeken haha (volgende keer maak ik foto’s Linds). Tijdens de shuttle richting de stad ontmoette ik Natalie een Engelse van 27 die net als mij binnen drie weken weer in Sydney wil zijn. Ze heeft daar familie en gaat met hun kerst vieren. Vanaf die dag reizen we eigenlijk een beetje samen.

Wat een fantastisch hostel waar ik nu ben, echt een eiland vibe en super aardige mensen. Ze hebben mij geholpen mijn reis wat verder uit te stippelen en deze gaat er als volgt uitzien:

Vandaag richting Magnetic Island, daarna richting Airlie om zondag een boottocht met overnachting te doen richting Whitsundays. Dan doorreizen via Hervey naar Rainbow beach om de 13de een overnachting/trip te maken naar Fraser Island. Daarna via Noosa, Brisbane en Byron Bay terug naar Sydney om daar kerst en oud en nieuw te vieren. Zo ver deel 1 van mijn reis.

Afgelopen zondag een reef boottrip gemaakt en gister rain forrest tour. Jullie hebben al wat foto’s op facebook kunnen bekijken (zal er hier ook nog een aantal opzetten). Mijn god het is een rib uit je lijf die excursies, maar het zal het vast waard zijn.

Geniet hopelijk van de foto’s zoals ik van de plekken deed in real life.

Tot de volgende blog!

Liefs

Elise

1. Cheryl:
    5 december 2017
    Heerlijk om zo met je te kunnen mee genieten. Top dat je nu precies weet hoe je het wilt gaan doen. Enjoy! Dikke kus
  2. Joke:
    Wat een geweldige reis. Genieten! Love you😘
  3. Vanessa:
    5 december 2017
    Wat ziet het er super mooi uit 😍 . Geniet geniet geniet maar dat doe je zeker . 😘
  4. Larissa:
    5 december 2017
    Wat ben je toch een gave reis aan het maken! 😍 En super leuk om mee te kunnen lezen. Ben benieuwd naar je volgende blog 😘
  5. Leo:
    5 december 2017
    Geweldig lieverd, papsie is wel jaloers schitterende foto's.
  6. Riender:
    woowww , super . Blijf ons plezieren met je verslagen . TOP
  7. Margriet:
    5 december 2017
    Geweldig het ziet er heel mooi uit allemaal, Genieten xxx
  8. Ben:
    5 december 2017
    Ananas een heel goed verslag,Floortje Dessing zou er jaloers op zijn je kan zo dat programma over nemen,heel mooie foto's veel plezier en geniet er van.

Bennieben
  9. Fred en Bep:
    Wat maak jij een prachtige reis. En genieten doe je zeker. Liefs Fred en Bep😘💋👍
  10. Caroline:
    6 december 2017
    Waanzinnig Elise, mooie onderwater foto’s!!
    Let je op bij fraser eiland voor de sandfly’s?!
    Benieuwd naar je volgende stukje, leuk om zo mee te leven. 😃
    Heel veel plezier!! 😘
  11. Lindsay:
    6 december 2017
    Heerlijk verhaal weer meis!
    En mooie mannen.....m'n mail naar All you need is love is al klaar ;)
    Geniet van jouw Paradise...ik doe op afstand mee!
    Dikke kus xx
  12. Debora:
    9 december 2017
    Super leuk om zo een beetje met je mee te reizen en wat een fantastische plekken heb je al gezien.